REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
„PAN ŁĄCZNIK – zbieraj łączniki”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Regulamin określa zasady prowadzenia Programu Lojalnościowego „PAN ŁĄCZNIK – zbieraj łączniki” (dalej zwanego Programem), w tym warunki uczestnictwa w Programie.
1.2. Organizatorem Programu jest PAN ŁĄCZNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nadrzeczna 10, 62-571 Lisiec Wielki, NIP: 665-306-86-15
1.3. Program jest organizowany w sklepach Pan Łącznik i za pośrednictwem strony internetowej www.panlacznik.pl.
1.4.Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.
2. DEFINICJE
2.1. Poniższe określenia użyte w regulaminie pisane wielką literą, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzymują następujące znaczenie:
-
Punkt Obsługi Klienta – każdy Sklep Pan Łącznik na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
-
Program Lojalnościowy – program prowadzony przez Pan Łącznik pod tytułem „PAN ŁĄCZNIK – zbieraj łączniki”
-
Punkty – punkty przyznawane Uczestnikom, za zakupy w Sklepie lub Sklepie Internetowym w ramach Programu, które są wymieniane na Bony Lojalnościowe na zasadach opisanych w Regulaminie;
-
Regulamin – Regulamin Programu Lojalnościowego Pan Łącznik;
-
Sklep – dowolny sklep stacjonarny Pan Łącznik na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prowadzony przez PAN ŁĄCZNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ;
-
Sklep Internetowy – serwis internetowy umożliwiający zakupy przez Internet prowadzony przez Pan Łącznik za pośrednictwem strony internetowej www.panlacznik.pl;
-
Strona Internetowa – www.panlacznik.pl;
-
Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego będąc klientem Sklepu lub Sklepu Internetowego zgłosi chęć udziału w Programie.
3. REJESTRACJA
3.1. Osoba chcąca wziąć udział w Programie powinna zarejestrować konto na Stronie Internetowej oraz wyrazić zgodę na swój udział w Programie Lojalnościowym.
3.2. Indywidualny adres e-mail może być zarejestrowany do Programu wyłącznie jeden raz. Jeżeli osoba rejestrująca się do Programu poda adres e-mail wykorzystany już skutecznie przy rejestracji przez innego Uczestnika, zostaje powiadomiona o tym bezzwłocznie w formie komunikatu zwrotnego.
3.3. Zakończenie procedury rejestracyjnej powoduje utworzenia Konta w Sklepie Internetowym oraz przesłanie na adres e-mail Uczestnika potwierdzenia rejestracji w Programie.
3.4. Uczestnik rejestrując się akceptuje równocześnie Regulamin Sklepu Internetowego. Zaakceptowanie tego regulaminu jest niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
4. KORZYŚCI ZWIĄZANE Z PRZYSTĄPIENIEM DO PROGRAMU
4.1 Każdy Uczestnik Programu, który założył Konto w Sklepie Internetowym i bierze udział w Programie Lojalnościowym ma prawo do następujących korzyści wynikających z przystąpienia do Programu:
-
przyznanie Punktów i wymiana ich na rabat cenowy;
-
otrzymywanie informacji mailowych na temat Programu Lojalnościowego.
-
po uprzednim udzieleniu zgody na komunikację marketingową Uczestnik otrzyma informację mailową o ofertach promocyjnych i akcjach organizowanych przez Sklep lub Sklep Internetowy.
5. ZASADY NALICZANIA PUNKTÓW
5.1. Za zakup produktów z asortymentu Sklepu Internetowego w czasie trwania Programu, Uczestnikowi, przyznawane są Punkty na zasadach opisanych w Regulaminie.
5.2. Produktami lub usługami wyłączonymi z Programu, za które nie są przyznawane Punkty są:
a) produkty lub usługi realizowane przy wykorzystaniu Bonu Lojalnościowego,
b) produktu złożone w zestawy np. Varioset Milwaukee
c) produkty już przecenione
5.3. Za każde zamówienie od 20,00 PLN (dwadzieścia złotych) wydane w czasie jednej transakcji w Sklepie stacjonarnym, lub Sklepie Internetowym Uczestnik otrzymuje punkty lojalnościowe.
5.4 Podstawą naliczenia Punktów jest suma brutto za produkty widoczna na paragonie fiskalnym.
5.5. Punkty naliczane są Uczestnikowi wyłącznie jeżeli będzie skutecznie zalogowany na swoim koncie w Sklepie Internetowym podczas dokonywania zakupu.
5.6. Uwzględnienie transakcji powoduje doliczenie w ciągu 30 dni od daty transakcji Punktów do Konta.
5.7. Nie ma możliwości przenoszenia Punktów z jednego Konta na inne Konto lub przypisywania do Konta punktów z innego Konta.
5.8. W przypadku dokonania zwrotu produktu, za zakup którego naliczono Punkty, w
szczególności z uwagi na odstąpienie od umowy sprzedaży, Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia z Konta odpowiedniej liczby Punktów, odpowiadającej liczbie Punktów przyznanej za zakupiony produkt lub usługę, który jest zwracany. W celu odliczenia odpowiedniej liczby Punktów Organizator korzysta z przelicznika, w którym 1000 Punktów stanowi równowartość 1 złotego polskiego. W przypadku zwrotów częściowych zamówienia, odliczeniu podlegają punkty przysługujące na kwotę brutto zwracanych towarów.
5.9. Odliczenia dokonuje się w zakresie zgromadzonych na Koncie Punktów.
5.10. Punkty tracą ważność po upływie dwunastu miesięcy od daty ich zapisania na Koncie Uczestnika zgodnie z kolejnością i datą ich przyznawania.
5.11. Organizator może okresowo stosować szczególne zasady przyznawania dodatkowych Punktów w szczególności powiązać je z akcjami promocyjnymi. Informacje o takich szczególnych zasadach będą komunikowane Uczestnikom na Koncie.
5.12. Organizator ma prawo weryfikować zasadność naliczania Punktów. W przypadku twierdzenia nienależnego naliczenia Punktów lub naliczenia Punktów z naruszeniem Regulaminu Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia nienależnie naliczonych Punktów z Konta. O dokonanym odliczeniu i jego podstawie Uczestnik jest niezwłocznie powiadamiany na Koncie.
5.13. Organizator zastrzega sobie możliwość zablokowania Konta w przypadku uzasadnionego podejrzenia naruszania przez tego Uczestnika Regulaminu, w szczególności w celu nienależnego naliczania Punktów.
5.14. Wątpliwości dotyczące odliczania nienależnie naliczonych Punktów lub zablokowania Konta może wyjaśnić przez kontakt z biuro@panlacznik.pl lub w ramach procedury reklamacyjnej.
5.15. Blokada Konta o jakiej mowa w pkt. 5.13. następuje na czas niezbędny do wyjaśnienia wątpliwości stanowiących podstawę jej dokonania, jednak nie na dłużej niż 7 dni roboczych.
5.16. W przypadku gdy podejrzenie Organizatora dotyczące naruszenia Regulaminu o jakich mowa w pkt. 5.13 potwierdzą się, Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia blokady Konta na czas nieokreślony i podjęcia stosownych kroków prawnych. O przedłużeniu blokady Konta, Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail.
6. BONY LOJALNOŚCIOWE I ICH WYKORZYSTANIE
6.1. Każde 1000 punktów naliczonych za zakupy w Sklepie Internetowym umożliwia wymianę na Bon Lojalnościowy uprawniający do obniżenia wartości zakupu o wysokość 1 zł przy zakupach w Sklepie lub Sklepie Internetowym na zasadach opisanych w Regulaminie.
6.2. Bon Lojalnościowy w formie kodu obniżającego cenę koszyka zostaje przypisany do Konta Uczestnika.
6.3. Uczestnikom nie przysługuje możliwość wymiany Bonu Lojalnościowego na
ekwiwalent pieniężny lub rzeczowy. Z Bonu Lojalnościowego nie jest wydawana reszta.
6.4. W celu wykorzystania Bonu Lojalnościowego należy w Sklepie Internetowym podczas zakupów samodzielne wprowadzić kod Bonu Lojalnościowego w czasie dokonywania zakupów, zgodnie z komunikatem na stronie Sklepu Internetowego.
6.5. W czasie jednej transakcji można wykorzystać jeden Bon Lojalnościowy. Maksymalna liczba bonów do wykorzystania w jednej transakcji to 1 sztuka.
6.6. Zamówienie, w którym Uczestnik wykorzystuje kod rabatowy, nie jest liczone do puli punktów w Programie Lojalnościowym.
6.7. Koszt przesyłki nie wlicza się do puli branej pod uwagę przy obliczaniu punktów lojalnościowych.
6.8. Cena za zamówienie zgodnie z prawem nie może zostać obniżona niżej niż 1 grosz i obniżce podlega tylko cena towaru.
6.9. Minimalna kwota w koszyku od której można wykorzystać kod to 20zł brutto.
6.10. W przypadku gdy bon jest wyższy niż rabatowane zamówienie, pozostała ilość punktów wraca do puli głównej.
7. DANE OSOBOWE
7.1. Administratorem danych osobowych jest PAN ŁĄCZNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nadrzeczna 10, 62-571 Lisiec Wielki, NIP: 665-306-86-15
7.2. Więcej informacji dostępnych jest pod adresem:
https://panlacznik.pl/strony/36-polityka-prywatnosci?c_id=3356
8. REKLAMACJE
8.1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu powinny być zgłaszane Organizatorowi na piśmie na adres Organizatora: PAN ŁĄCZNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Nadrzeczna 10, 62-571 Lisiec Wielki, NIP: 665-306-86-15, lub na adres poczty elektronicznej biuro@panlacznik.pl, z dopiskiem na kopercie lub w tytule wiadomości – „Program Lojalnościowy – reklamacja”.
8.2. O rozpatrzeniu reklamacji osoby, które je zgłosiły, zostaną powiadomione w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
8.3. Sposób przesłania odpowiedzi na reklamacje zależy od sposobu zgłoszenia reklamacji. W przypadku przesłania reklamacji w formie pisemnej Organizator również odpowiada na reklamację pisemnie, w przypadku przesłania reklamacji w formie elektronicznej, Organizator odpowiada na nią w formie elektronicznej, o ile osoba składająca reklamację nie zażyczyła sobie otrzymania odpowiedzi w formie pisemnej.
9. REZYGNACJA Z PROGRAMU
9.1. Uczestnik w każdej chwili bez podania powodów może zrezygnować z udziału w Programie.
9.2. W celu rezygnacji, Uczestnik powinien wysłać do Organizatora wiadomość e-mail na adres: biuro@panlacznik.pl zawierającą informację o rezygnacji z udziału w Programie.
9.3. Organizator po otrzymaniu informacji o rezygnacji z Programu, przesyła do Uczestnika wiadomość e-mail potwierdzającą rezygnację Uczestnika w Programie.
9.4. Uczestnik, który zrezygnował z udziału w Programie, może przystąpić do niego na nowo, rejestrując się do Programu zgodnie z punktem 3 Regulaminu.
9.5. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Programie powoduje utratę przez Uczestnika wszystkich Punktów zgromadzonych na jego Koncie. Bony Lojalnościowe wygenerowane i przesłane do Uczestnika przed jego rezygnacją z Programu są ważne w okresie o jakim mowa w pkt. 6.3.
10. PRZEPISY KOŃCOWE
10.1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania Programu, jednak zmiana taka nie może naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnej przyczyny, takiej jak:
a) zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującą potrzebą jego dostosowania do takiej zmiany;
b) wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu;
c) wprowadzenie w Programie nowych działań promocyjnych lub wsparcia sprzedaży, skutkujących koniecznością dostosowania do nich Regulaminu;
d) zmiany w zakresie zasad lub warunków uczestnictwa w Programie;
e) potrzeba usprawnienia działania Programu, poprawy obsługi Uczestników,zapobiegania naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom;
f) potrzeba usunięcia ewentualnych błędów, omyłek, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
g) potrzeba aktualizacji nazw, adresów, danych firmowych lub teleadresowych wskazanych w treści Regulaminu;
h) zmiana w zakresie procedury Rejestracji bądź rezygnacji z uczestnictwa w Programie;
i) zmiana funkcjonalności i rozwój Programu skutkujące koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej zmiany;
j) potrzeba aktualizacji wymogów technicznych lub standardów bezpieczeństwa związanych z realizacją Programu i uczestnictwem w nim.
10.2. O zmianie Regulaminu Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej podanej w formularzu rejestracyjnym.
10.3. Program jest prowadzony na czas nieoznaczony. Organizator uprawniony jest do zakończenia prowadzenia Programu w każdym czasie z ważnej przyczyny jaką w szczególności jest:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mająca wpływ na Program i możliwość jego dalszego prowadzenia, czy też skutkująca koniecznością jego zakończenia;
b) ekonomiczna nieopłacalność Programu;
c) wprowadzenie innego programu lojalnościowego przez Organizatora lub innych form wsparcia sprzedaży.
10.4. O zakończeniu Programu Organizator powiadomi Uczestników w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podanej w formularzu rejestracyjnym o jakim mowa w pkt. 3.1. z co najmniej czternastodniowym wyprzedzeniem.
10.5. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
10.6. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, na Stronie Internetowej oraz na Koncie Uczestnika. Na życzenie Uczestnika Regulamin może zostać również przesłany w formie wiadomości e-mail, przesłanej na adres poczty elektronicznej podanej w formularzu rejestracyjnym o jakim mowa w pkt. 3.1.